• 0090 342 317 1546

 

KA131 (2023-113842) INTERNATIONAL MOBILITY ERASMUS+ PERSONEL DERS VERME VE EĞİTİM ALMA HAREKETLİLİĞİ BAŞVURULARI

ÖN DEĞERLENDİRME SONUÇLARI (21.04.2025)

(2023-1-TR01-KA131-000113842)

“Bu başvuruların değerlendirilmesi ve nihai kararı aşamasında, değerlendirmeyi yapan personel ile başvuru sahipleri arasında değerlendirmeyi yapan personelin tarafsızlığını etkileyebilecek herhangi bir kişisel ilişki bulunmamaktadır. Karar, tarafsızlık ve şeffaflık kurallarına uygun bir şekilde verilmiştir. Seçim, Program Kılavuzunun ve Ulusal Ajans’ın belirttiği şekilde yapılmıştır.”

Ders Verme ve Eğitim Alma Hareketliliği Sonuç Tabloları için TIKLAYINIZ

Not: Sonuçları görüntüleme veya indirme konusunda sorun yaşamanız durumunda lütfen farklı bir tarayıcı kullanınız.

Programa katılmadan önce yapılması gerekenler

  1. Seçilen personellerimizin gidecekleri kurumdan 5 iş gününü kapsayacak şekilde Erasmus+ kapsamında davet edildiğini gösteren Kabul Belgesini 6 Mayıs 2025 tarihine kadar ofisimize teslim edilmesi zorunludur. Belirtilen tarihe kadar bu belgelerini teslim etmeyen personellerin yerine yedek listeden yerleştirme yapılacaktır. Kabul Belgesinde Ders Verme Hareketliliği için Teaching Staff Mobility, Eğitim Alma Hareketliliği için Training Staff Mobility kapsamında davet edildiğiniz belirtilmelidir. Faaliyet süresi (dönüş günü dahil) 31 Temmuz 2025 tarihinden önce tamamlanmalıdır.
  2. Seyahat günleri dahil faaliyet 5 iş günü, seyahat 2 gün olmak üzere toplan 7 gün olmak zorundadır. Daha kısa faaliyetler geçersiz sayılır.
  3. Ders Verme hareketliliğine katılacak olan personeller Staff Mobility Agreement programını toplamda en az 8 saat ders verecek şekilde düzenlenmelidir. Programın içeriği akademik alanınızla ilgili çalışmaları içermelidir. Yetersiz, açıklayıcı olmayan programlar kabul edilmez. Gitmeden önce taratılmış imzalı olarak alacağımız bu belgelerin dönüşte orijinal hali ofisimize teslim edilmelidir.
  4. Kabul Belgesi için ekte verilen örnek kullanılabileceği gibi, gideceğiniz kurumun hazırlayacağı ancak gerekli bilgilerin olduğu bir kabul yazısı da kabul edilebilir.
  5. Yurt dışı görevlendirmeniz için ekteki formata göre izin dilekçenizi hazırlayabilirsiniz.
  6. Halkbankası Euro hesabı açarak ofise hesap bilgilerinizi teslim etmelisiniz. (Banka Şube kodu, IBAN vs.)
  7. Hibe Sözleşmesi Uluslararası İlişkiler Ofisi tarafından hazırlanarak yurt dışına çıkmadan önce imzalamanız gerekmektedir.
  8. Yurtdışı görevlendirmenizi .PDF formatında Uluslararası İlişkiler Ofisi’ne EBYS sistemi üzerinden iletmeniz gerekmektedir. Görevlendirme tarihleriniz programdan bir gün öncesini ve bir gün sonrasını kapsamalıdır. Örneğin, 21-25 Nisan tarihlerinde programa katılacaksanız görevlendirmeniz 20-26 Nisan 2025 tarihli olmalıdır.
  9. Görevlendirme yazısı faaliyet başlamadan en az 3 hafta öncesinden Uluslararası İlişkiler Ofisi’ne teslim edilmelidir. Görevlendirmeniz onaylanmadan uçak bileti almayınız ve ülkeden ayrılmayınız.
  10. Kabul Belgesi ve Mobility Agreement formu gideceğiniz kurum tarafından onaylanmadan uçak bileti almayınız ve ülkeden ayrılmayınız.
  11. Yukarıda belirtilen maddelerdeki belgeler tamamlandıktan sonra 3 hafta içerisinde avans ödemesi yapılmaktadır.
  12. Seçim sonuçlarına duyuru tarihinden itibaren en geç 7 gün içerisinde Erasmus+ Kurum Koordinatörlüğüne yazılı olarak itiraz edilebilir.
  13. Yeşil pasaportu olmayan personelin vize almadan seyahat etmek istemesi durumunda, görevlendirme yazıları Rektörlük Makamınca onaylandıktan hemen sonra Personel İşleri Daire Başkanlığı ile iletişime geçmeleri ve gri (hizmet) pasaport için başvuruda bulunmaları gerekmektedir. Dönüş sonrasında gri pasaport tutanak karşılığı Personel İşleri Daire Başkanlığına iade edilmelidir. Gri pasaport alamayan personelin gideceği ülke için vize başvurusunda bulunması ve vize aldıktan sonra seyahat etmesi gerekir.
  14. Tek başına seyahat edemeyecek engelli personellerin ofisimizle iletişime geçmesi gerekmektedir.
  15. Başvuru süresinde seçilmiş olmak personelin kesinlikle kabul edilmesi anlamına gelmemektedir. Ziyaret edeceğiniz kurumun, belirteceğiniz tarihlerde müsait olması ve programınızı kabul etmesi gerekmektedir.
  16. Erasmus+ Uygulama El Kitapçığında belirtildiği üzere Endonezya için 180 avro günlük, 1500 avro seyahat desteği verilecektir. Malezya için 180 avro günlük, 820 avro seyahat desteği verilecektir. Personel hareketliliğine ilişkin seyahat ücretleri Avrupa Komisyonu Teklif Çağrısında belirtilen "Mesafe Hesaplayıcı" ya göre verilecektir. Aktarmalı seyahat edilmesi bu hesaplamayı etkilememektedir. Personelin yerleşik olduğu yerden faaliyet yerine kadar olan 2 nokta arası hesaplanır.
  17. Programı kesinleşen personele 2000 avro avans ödenecek olup, kalan miktar dönüş sonrası tüm belgeler tamamlandıktan sonra yapılacaktır. Personelimize 5 iş günü artı 2 gün seyahat olmak üzere toplamda 7 gün gündelik ödeme yapılacaktır.  

 

Döndükten Sonra Yapılması Gerekenler

  1. Uçak biniş kartlarınız.
  2. Karşı kurumdan almış olduğunuz Katılım Sertifikası faaliyetinizin (5 iş günü) tarihlerini göstermelidir.
  3. Faaliyeti tamamladıktan sonra e-posta adresinize Erasmus+ hareketlilik Aracı tarafından iletilen Participant Survey/Katılımcı Raporu gönderilecektir. Bu raporun tamamlanması gerekmektedir.
  4. Dönüş sonrası, katılımcı raporunu tamamlamayan (madde 3’te belirtilen), belgeleri eksik olan veya programı gerçekleştirdiğini belgeleyemeyen personellerden Uygulama El Kitabında belirtilen kurallar çerçevesinde kesinti yapılır veya hibenin tamamının iade edilmesi istenebilir.                                        
  5. Yukarıdaki bilgilendirmeleri dikkatlice inceledikten sonra ve gerekli belgeleri hazırlamaya başlayabilirsiniz.

 

Gerekli Formlar/Belgeler

  1. Kabul Belgesi
  2. Staff Mobility Agreement for Teaching
  3. Ders Verme Bilgi Formu
  4. Staff Mobility Agreement for Training
  5. Eğitim Alma Bilgi Formu
  6. Görevlendirme Dilekçe Örneği
  7. Katılım Sertifikası
  8. Vazgeçme Dilekçesi

 

Uluslararası İlişkiler Ofisi

intloffice@gantep.edu.tr