• 0090 342 317 1546

2024-2025 KA131 ERASMUS+ PERSONEL DERS VERME VE PERSONEL EĞİTİM ALMA HAREKETLİLİĞİ SONUÇLARI (29.01.2025)

(2023-1-TR01-KA131-000113842)

“Bu başvuruların değerlendirilmesi ve nihai kararı aşamasında, değerlendirmeyi yapan personel ile başvuru sahipleri arasında değerlendirmeyi yapan personelin tarafsızlığını etkileyebilecek herhangi bir kişisel ilişki bulunmamaktadır. Karar, tarafsızlık ve şeffaflık kurallarına uygun bir şekilde verilmiştir. Seçim, Program Kılavuzunun ve Ulusal Ajans’ın belirttiği şekilde yapılmıştır.”

Erasmus+ Personel Hareketliliği Değerlendirme sonuçları 8 Kasım 2024 tarihli aşağıdaki linkte bulunan duyurumuzda belirtilen değerlendirme ölçütleri kapsamında yapılmıştır. Sonuç listesinin altında bulunan ve gitmeden önce yapılması gerekenler başlığı altındaki bilgiler dikkatlice incelenmelidir.

https://erasmus.gantep.edu.tr/duyuru.php?id=199

Sonuç listelerinin altında bulunan ve gitmeden önce yapılması gerekenler başlığı altındaki bilgiler dikkatlice incelenmelidir.

 

Ders Verme ve Eğitim Alma Hareketliliği Sonuç Tabloları için TIKLAYINIZ

Not: Sonuçları görüntüleme veya indirme konusunda sorun yaşamanız durumunda lütfen farklı bir tarayıcı kullanınız.

 

Programa katılmadan önce yapılması gerekenler

  1. Seçilen personellerimizin gidecekleri kurumdan 4 iş gününü kapsayacak şekilde Erasmus+ kapsamında davet edildiğini gösteren Kabul Belgesi alması gerekir. Ders Verme Hareketliliği için Teaching Staff Mobility, Eğitim Alma Hareketliliği için Training Staff Mobility kapsamında davet edildiğiniz belirtilmelidir.  Kabul belgesi tarihleri örneğin 7-10 Nisan 2025 şeklinde olmalıdır. Kabul belgesi ve Staff Mobility Agreement’ın 14.03.2025 tarihine kadar Uluslararası İlişkiler Ofisi’ne teslim edilmesi zorunludur. Belirtilen tarihe kadar bu belgelerini teslim etmeyen personellerin yerine yedek listeden yerleştirme yapılacaktır. Yaz döneminde öğrenci olmadığından üniversiteler personel hareketliliği yapmamaktadırlar bu nedenle 30.06.2025 tarihine kadar faaliyetinizi gerçekleştirmeniz gerekmektedir. (En az 2 gün en fazla 4 gün faaliyet ve 1 gün gidiş 1 gün geliş olacak şekilde planlanmalıdır).
  2. Ders Versme hareketliliğine katılacak olan personeller Staff Mobility Agreement programını toplamda en az 8 saat ders verecek şekilde düzenlenmelidir. Programın içeriği akademik alanınızla ilgili çalışmaları içermelidir. Yetersiz, açıklayıcı olmayan programlar kabul edilmez. Gitmeden önce taratılmış olarak alacağımız bu belgelerin dönüşte orijinal hali ofisimize teslim edilmelidir.
  3. Kabul Belgesi için ekte verilen örnek kullanılabileceği gibi, gideceğiniz kurumun hazırlayacağı ancak gerekli bilgilerin olduğu bir kabul yazısı da kabul edilebilir.
  4. Yurt dışı görevlendirmeniz için ekteki formata göre izin dilekçenizi hazırlayabilirsiniz.
  5. Halkbankası Euro hesabı açarak ofise hesap bilgilerinizi teslim etmelisiniz. (Banka Şube kodu, IBAN vs.)
  6. Hibe Sözleşmesi Uluslararası İlişkiler Ofisi tarafından hazırlanarak siz yurt dışına çıkmadan size imzalatılacaktır.
  7. Yurtdışı görevlendirmenizin orijinal halini Uluslararası İlişkiler Ofisi’ne teslim etmelisiniz. Görevlendirme tarihleriniz programdan bir gün öncesini ve bir gün sonrasını kapsamalıdır. Örneğin, 7-10 Nisan tarihlerinde programa katılacaksanız görevlendirmeniz 6-11 Nisan 2025 tarihli olmalıdır.
  8. Görevlendirme yazısı faaliyet başlamadan en az 1 ay öncesinden Uluslararası İlişkiler Ofisi’ne teslim edilmelidir. Görevlendirmeniz onaylanmadan uçak bileti almayınız ve ülkeden ayrılmayınız.
  9. Kabul Belgesi ve Mobility Agreement formu gideceğiniz kurum tarafından onaylanmadan uçak bileti almayınız ve ülkeden ayrılmayınız.
  10. Yukarıda belirtilen 6. 7. Ve 9. Maddelerdeki belgeler tamamlandıktan sonra 3 hafta içerisinde avans ödemesi yapılmaktadır.
  11. Seçim sonuçlarına duyuru tarihinden itibaren en geç 7 gün içerisinde Erasmus+ Kurum Koordinatörlüğüne yazılı olarak itiraz edilebilir. Kesin sonuçlar itirazların değerlendirilmesinden sonra güncellenebilir.
  12. Yeşil pasaportu olmayan personelin vize almadan seyahat etmek istemesi durumunda, görevlendirme yazıları Rektörlük Makamınca onaylandıktan hemen sonra Personel İşleri Daire Başkanlığı ile iletişime geçmeleri ve gri (hizmet) pasaport için başvuruda bulunmaları gerekmektedir. Dönüş sonrasında gri pasaport tutanak karşılığı Personel İşleri Daire Başkanlığına iade edilmelidir. Gri pasaport alamayan personelin gideceği ülke için vize başvurusunda bulunması ve vize aldıktan sonra seyahat etmesi gerekir.
  13. Tek başına seyahat edemeyecek engelli personellerin ofisimizle iletişime geçmesi gerekmektedir.
  14. Erasmus+ İkili Anlaşmasının olması personelin kesinlikle kabul edilmesi anlamına gelmemektedir. Ziyaret edeceğiniz kurumun, belirteceğiniz tarihlerde müsait olması ve programınızı kabul etmesi gerekmektedir.
  15. Programı kesinleşen personele 800 avro avans ödenecek olup, kalan miktar dönüş sonrası tüm belgeler tamamlandıktan sonra yapılacaktır. Personelimize 4 iş günü artı 2 gün seyahat olmak üzere toplamda 6 gün gündelik ödeme yapılacaktır.  

Günlük Hibe Miktarı Tablosu

Ülke Grupları

Misafir Olunacak Ülke

Günlük Hibe (Avro)

1. Grup Ülkeler

Danimarka, Finlandiya, İrlanda, İsveç, İzlanda, Lihtenştayn, Lüksemburg, Norveç 14. Bölge Ülkeleri

162

2. Grup Ülkeler

Almanya, Avusturya, Belçika, Fransa, Güney Kıbrıs, Hollanda, İspanya, İtalya, Malta, Portekiz, Yunanistan 13.Bölge Ülkeleri

144

3. Grup Ülkeleri

Bulgaristan, Çek Cumhuriyeti, Estonya, Hırvatistan, Kuzey Makedonya, Letonya, Litvanya, Macaristan, Polonya, Romanya, Sırbistan, Slovakya, Slovenya, Türkiye *

126

 

Seyahat Giderleri Hesaplamaları Tablosu

 

Seyahat Mesafesi

Standart Seyahat Hibe Tutarı (Avro)

Yeşil Seyahat Hibe Tutarı (Avro)

10 ila 99 KM arasında

23

-

100 ila 499 KM arasında

180

210

500 ila 1999 KM arasında

275

320

2000 ila 2999 KM arasında

360

410

3000 ila 3999 KM arasında

530

610

4000 ila 7999 KM arasında

820

-

8000 KM veya daha fazla

1.500

-

 

  1. Personel hareketliliğine ilişkin seyahat ücretleri Avrupa Komisyonu Teklif Çağrısında belirtilen "Mesafe Hesaplayıcı" ya göre verilecektir. Aktarmalı seyahat edilmesi bu hesaplamayı etkilememektedir. Personelin yerleşik olduğu yerden faaliyet yerine kadar olan 2 nokta arası hesaplanır.
  2.  

 

Döndükten Sonra Yapılması Gerekenler

  1. Uçak biniş kartlarınız.
  2. Karşı kurumdan almış olduğunuz Katılım Sertifikası faaliyetinizin (4 iş günü) tarihlerini göstermelidir.
  3. Faaliyeti tamamladıktan sonra e-posta adresinize Erasmus+ hareketlilik Aracı tarafından iletilen Participant Survey/Katılımcı Raporu gönderilecektir. Bu raporun tamamlanması gerekmektedir.
  4. Dönüş sonrası, katılımcı raporunu tamamlamayan (madde 3’te belirtilen), belgeleri eksik olan veya programı gerçekleştirdiğini belgeleyemeyen personellerden Uygulama El Kitabında belirtilen kurallar çerçevesinde kesinti yapılır veya hibenin tamamının iade edilmesi istenebilir.

 

Not 1: Ders Verme Personel hareketliliği başvuruları seçim kriterleri içerisinde aşağıda belirtilen maddeler kapsamında başvuru bulunmadığından bu maddeler değerlendirme tutanağı tablosundan çıkarılmıştır.

  1. Engelli personel önceliklidir.
  2. Gazi personel ile şehit ve gazi yakını personel önceliklidir.
  3. Vatandaşı olunan ülkeye hareketlilik gerçekleştirilecekse.
  4. Kendileri veya 1. Derece yakınları AFAD’dan afetzede yardımı alanlar önceliklendirilir.

Not 2: Eğitim Alma hareketliliği başvuruları seçim kriterleri içerisinde aşağıda belirtilen maddeler kapsamında başvuru bulunmadığından bu maddeler değerlendirme tutanağı tablosundan çıkarılmıştır.

  1. Engelli personel önceliklidir.
  2. Gazi personel ile şehit ve gazi yakını personel önceliklidir.
  3. Vatandaşı olunan ülkeye hareketlilik gerçekleştirilecekse.
  4. Kendileri veya 1. Derece yakınları AFAD’dan afetzede yardımı alanlar önceliklendirilir.

 

Uluslararası İlişkiler Ofisi     

intloffice@gantep.edu.tr

                                               

Yukarıdaki bilgilendirmeleri dikkatlice inceledikten sonra ve gerekli belgeleri hazırlamaya başlayabilirsiniz.

Gerekli Formlar/Belgeler

Kabul Belgesi

Staff Mobility Agreement for Teaching

Ders Verme Bilgi Formu

Staff Mobility Agreement for Training

Eğitim Alma Bilgi Formu

Görevlendirme Dilekçe Örneği

Katılım Sertifikası

Vazgeçme Dilekçesi

Uluslararası İlişkiler Ofisi